Politics Security — 19 September 2011
<!--:HE-->אובמה וארדואן בשיחה דמיונית<!--:-->

 

הפוסט המקורי נכתב על ידי לפני למעלה משנה ו3 חדשים לאחר אירועי המרמרה, והועלה בבלוג שניהלתי בגלובס, אך הוא עדין אקטואלי ולפיכך החלטתי להעלותו פעם נוספת בשינויים קלים והתאמה לרוח התקופה.

————————

שלום לתייר אובאמה היקר וברוך בואך  למלון הבית הלבן והבזאר הטורקי/המזרח תיכוני באיסטנבול

מלון היוקרה הבית הלבן באיסטנבול שמח לארח בין כתליו את מר ברק אובאמה.

למר אובאמה הוכנה הסוויטה המלכותית , כיאה למי שעומד לראשונה בראש מדינה .

כיאה לדמות כה חשובה הוכן כל הצוות ונאסר עליהם להשתמש במילה או טרמינולוגיה אסורה. 

איסלאמיסט קיצוני , ג’יהאד הן מילים של שלום בהתאם ללקסיקון שלך  מר אובאמה, והשלום כידוע מצוי באגדה אותה אנו רוצים להמחיש לך .

בד בבד הוכנה לך מר אובאמה הפתעה !

הידד, בחצר האחורית הכנו ועידה חשובה.

בין משתתפיה- כל ידידיך זה גם הקרוי אחמדיניג’אד, קים מצפון קוריאה ואסד הקטן לא יכלו להגיע אבל הם שלחו לך ולידידיך ד”ש חמה וגם הבטחה.

שאותך היא לא בדיוק תרגיע אבל אל דאגה קים לדרום קוריאה הוא עוד יגיע, עם מטוס אונייה או סתם פצצה.

בין לבין אתה מוזמן לסוריה לפצח גרעינים עם האריה השפן מהגולן זה ששם פצצה לראש מדינה מוסלמית ידידה ושכנה ,

 אריה השפן המכונה אסד ואחמדיניג’אד שניהם שוחרי שלום ואוהבים מאוד יצירה והגות במיוחד בכל הנוגע לציונות. הם מבקשים ממך מתנה קטנה תוריד כבר את ישראל מהמפה, שהרי היא המקור לכל צרה בעולמם המופלא.

אך בכך אין די שכן ארדואן הקטן רוצה לשבת איתך על כוס קפה טורקי  ולספר לך על שבעצם הוא מעצמה למרות שבאינצ’רליק חונים כמה וכמה דגמי מטוסים שלך.

גם ארדואן  רוצה לבקש ממך טובה , תעיף לכל הרוחות את ישראל מהמפה שאם לא כן מאנצרליק הוא יעיף אותך , וגם לנובל אנרג’י הוא יתן בעיטה, ותן לו לבוא לעזה ולהביא לחמאס שם מתנה בדמות פצצה, מה זה חזקה כדי שיוכלו להחריב קצת  בישראל כמה בתים משהו בשביל המרמרה, אז מה איכפת לך?

 שהרי כמו שאמרה חברה שלך, זו הלן תומאס שהגשת לה פעם עוגה ביום ההולדת שלה שהיהודים שהגיעו לפלשתינה (זו הקרויה ישראל  בפי היהודים) יסתלקו ממנה שהרי לכל מי שהגיע אליה לפלשתינה אלטרנטיבה בדמותה של גרמניה ופולניה.

ואתה הרי לא אמרת על כך מילה

ארדואן רוצה לספר לך על שיא החוצפה שלמרות הדרישה שהוא בעצמו העלה, רק ביבי לא כל כך נשמע , גם לא אחרי הקריאה של ועידת חברות  האמנה זו הקרויה NPT  שהוא ואתה מקדמים אותה  עם כוונה לקחת מישראל כל אפשרות הרתעה והגנה.

לסיום ביציאה ובסיום הועידה מחכה לך מקהלת  IHH זו המגייסת רק תרומה לארגון מלא  כוונה טובה בשם אלקאעידה, הם רק רוצים לשיר לך עם סכינים וחרבות סתם  את שיר הג’יהאד לכבודך  ולהזכיר לך שאת ישראל והציונות הם מבקשים להכות ואם אפשר להשמיד ומבקשים ממך שתצטרף  לסיסמת השלום  של הג’יהאד עם אלטרנטיבה , זו של הלן תומאס  יקירתך כמו שקודם הזכרתי לך .

אז מר אובאמה היקר אם אתה באמת רוצה  שלום בר קיימא תפסיק לדחוק את ישראל לפינה ותפסיק לעודד מחרחרי מלחמה כמו ארדואן יקירך שסבור כי הוא מלך השכונה.,

כי גם אם אחרי שישראל הסכימה, לפי בקשתך,   לוועדה בינלאומית לחקירה ולמרות ממצאיה, לפי הקולות שמוציא ארדואן יקירך  הבריון החדש של השכונה אז כדאי שתדע, כי אין לה לישראל שום כוונה  להושיט את הלחי השנייה ,גם אם אינצ’רליק לא תהיה יותר שלך, וכדאי כבר שתפסיק את המדיניות החדשה של מצעד האיוולת בדמות ניסוי ותהייה שבסופו של דבר רק מעודדת את המקהלה ששרה לך את שיר הג’יהאד כמו שכתבתי לך.

אגב חוסני שואל למה אתה לא בא לבקרו? הוא שואל אם עכשיו שהוא בבית חולים שדה, אתה מרוצה?

 וצ’או עד הפעם הבאה

Related Articles

Share

About Author

Gabriel

Gabriel Benami- LLB- University of Tel Aviv, LLM- University of Bar Ilan, MA (political science/national security) University of Haifa & The National Security College

(0) Readers Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>